MENU

25 febrer, 2013 Comentaris (0) Visualitzacions: 50 Sèries Jep Soler










Ara que s’estrenen noves sèries apareix a la graella una d’aquelles propostes d’aventura pura i dura per a tota la família, de fet la produeix Disney, per tant, s’allunya una mica del sexe i de la violència de Banshee o de les trames policíaques de The following, per anomenar algunes de les més recents. Zero …

‘Zero hour’: l’Indiana Jones busca rellotges

Ara que s’estrenen noves sèries apareix a la graella una d’aquelles propostes d’aventura pura i dura per a tota la família, de fet la produeix Disney, per tant, s’allunya una mica del sexe i de la violència de Banshee o de les trames policíaques de The following, per anomenar algunes de les més recents.

Zero hour es podria catalogar com una barreja entre Indiana Jones, National treasure i El codi da Vinci, amb la presència de nazis, codis amagats i la religió cristiana. El primer capítol és vibrant, en quaranta minuts et situen en una història complexa i llarga, potser per això hi ha alguns diàlegs un pèl forçats i situacions posades amb calçador. Volen presentar tots els personatges, deixar els fronts argumentals oberts i explicar la trama en un sol capítol. És de suposar que els següents seran més relaxats.

Tot i això, haig de reconèixer que m’ho vaig passar bé. Hi ha tots els elements necessaris per crear una expectativa alta i el resultat, a priori, m’ha convençut. Aquests elements tan llaminers són: misteris relacionats amb experiments nazis, tecnologia rellotgera (molt recurrent en l’univers Guillermo del Toro, Cronos), un protagonista sense cap habilitat especial (com l’Indiana), un segrest, un dolent paranormal (un Hellboy més pàl·lid, menys simpàtic i amb forma humana, com en Siles d’El codi da Vinci), una policia amb set de venjança, un mapa del tresor i un futur enigmàtic, incert i apassionant.

Cal destacar la parella protagonista, el recuperat doctor Mark Greene d’Urgencias, Anthony Edwards, en el paper d’heroi de carrer, i Michael Nyqvist, que ja va debutar fent de malvat a MI4 de Brad Bird i que aquí dóna vida al sicari perseguit per mig món.

Tenir una productora com Disney al darrere garanteix un pressupost arreglat, si les audiències televisives ho permeten, i aquesta inversió es nota en el capítol pilot. S’ha de veure com evoluciona, per ara val la pena, però que el guionista sigui Paul Schering, creador de Prison break, fa una mica de por.

Ara que s’estrenen noves sèries apareix a la graella una d’aquelles propostes d’aventura pura i dura per a tota la família, de fet la produeix Disney, per tant, s’allunya una mica del sexe i de la violència de Banshee o de les trames policíaques de The following, per anomenar algunes de les més recents. Zero …










Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *