MENU

22 agost, 2018 Comentaris tancats a Diàleg de seitons: ‘The Slip’ Visualitzacions: 1134 Sèries Jep Soler

Títol
The Split

Director
Jessica Hobbs

Actors
Nicola Walker, Meera Syal, Stephen Mangan, Fiona Button, Deborah Findlay, Annabel Scholey, Barry Atsma, Stephen Tompkinson




Explica la història d’un bufet d’advocats especialistes en divorcis. Veus que els que més hi guanyen, a curt termini, són ells mateixos perquè les parelles no acaben mai contentes del tot.

Puntuació

7

Diàleg de seitons: ‘The Slip’

  • Hola!
  • Què tal?
  • Com estàs?
  • No tan bé com tu!
  • Com ho saps, això?
  • No ho sé. És un dir.
  • Ho diu molta gent. Tinc una teoria sobre això.
  • Digues… igualment ho faràs…
  • La gent diu «no tan bé com tu» per forçar l’interlocutor a dir alguna cosa negativa d’ell mateix, així el primer se sent reforçat i animat perquè potser sí que està millor que l’altre. No ho creus?
  • M’he perdut… mira, si tu ho dius deu ser cert. Creus que la gent competeix a veure qui està més bé?
  • I tant! Som competidors nats! Però dubto si la gent vol estar bé o malament…
  • Tothom es queixa…
  • Ja ho pots ben dir…
  • Sembla que estem dissenyats per voler el que no tenim, a desitjar les coses dels altres per ser feliços.
  • Sí, noi… fins i tot les dones dels altres.
  • Precisament acabo de mirar la sèrie The Split, que va d’aixó!
  • Del desig?
  • De les banyes! Explica la història d’un bufet d’advocats especialistes en divorcis. Veus que els que més hi guanyen, a curt termini, són ells mateixos perquè les parelles no acaben mai contentes del tot.
  • Es posiciona a favor o en contra del divorci?
  • Depèn de cada personatge, la majoria busquen aquell amor que duri eternament, fins que la mort ens separi, però no ho tenen gaire clar…
  • Així que va de l’amor romàntic? Aquell que és únic i que ens fa patir i que ens mantindrà enamorats tota la vida.
  • Alguna cosa així…
  • És anglesa, la sèrie?
  • Sí. La primera temporada està dirigida per la Jessica Hobbs, que va fer la miniserie Apple Tree Yard amb l’Emily Watson.
  • M’encanta l’Emily Watson! Encara la recordo a Hilary i Jackie, aquelles dues germanes que tocaven el cello i el violí. Era una gran pel·lícula!
  • I tant!
  • Hi surt ella, a The Split?
  • No. La protagonista és la Nicola Walker de River.
  • Així no la miraré pas.
  • Tu t’ho perds.
  • Si tu ho dius.
  • És clar que ho dic. Qui més vols que ho digui? Només hi som tu i jo aquí.
  • Si ho digués en Jordi Camps Linnell tindria més credibilitat.
  • En sèrio?
  • No pas! Ha-ha-ha-ha-ha-ha!
  • Ha-ha-ha-ha-ha-ha!

Puntuacio

7

Explica la història d’un bufet d’advocats especialistes en divorcis. Veus que els que més hi guanyen, a curt termini, són ells mateixos perquè les parelles no acaben mai contentes del tot.

Títol
The Split

Director
Jessica Hobbs

Actors
Nicola Walker, Meera Syal, Stephen Mangan, Fiona Button, Deborah Findlay, Annabel Scholey, Barry Atsma, Stephen Tompkinson




Comments are closed.